תרגול בוקר – תנועה משחררת לתחילת היום

מומלץ לתרגל על הבוקר לפני שמתחילים את היום, התנועה משחררת, מעוררת, ממריצה את הדם ומשפרת את הבריאות. זהו תרגול של כ- 15 דק' ורצוי לעשות זאת במקום שקט.

כתבה: דנה לביא דברת, "במרכז"

 

רצף התרגול

- עמידת הר – לנשום כמה נשימות עמוקות אל הבטן

- שילוב של תנועה עם נשימה: בשאיפה הרמת ידיים ובנשיפה הורדת הידיים דרך הצדדים.

- הרמת ידיים מעל הראש שילוב אצבעות התמתחות מעלה ואח"כ כפיפה לכל אחד מהצדדים

- שילוב האצבעות מאחורי הגב פתיחת החזה ולשהות 3 נשימות עמוקות

- "תחנת רוח" – סיבובים של האגן הגב סביב הציר המרכזי יוצר פיתול של עמוד השידרה

- שחרור מפרקים: תנועות סיבוביות של מפרקי הגוף השונים – קרסוליים, ברכיים ירכיים, כפות ידיים, מרפקים, כתפיים וצוואר

- הרמת כתפיים את האוזניים והורדת כתפיים תוך כדי נשיפת "הא"

 

 

DANA LONG2low

- כפיפת הגב חוליה אחר חוליה מטה עד לתנוחת ראש אל הברכיים ושהייה של כמה נשימות בתנוחה (מומלץ לבצע את התנוחה פעמיים שלוש)

- תנוחת המשולש

- תנוחת הלוחם

- תנוחת העץ

- מנוחה קצרה בשכיבה על הגב, כפות הרגליים מונחות על הריצפה, ונשימה עמוקה אל הבטן.

 

>>לוח שיעורי יוגה במרכז. הרשמה להתנסות

 

 # מאמרים לתרגול עצמי בבית  # כל המאמרים

# שיעורים מקוונים אחד על אחד ומפגשי הכנה ללידה

גלו אותנו גם ברשתות החברתיות - ביקורות, תמונות, לייבים וסרטונים: 

פייסבוק
אינסטגרם גוגל - יוגה במרכז YOUTUBE