יוגה לנשים- יוגה נשית

כנשים אנו חוות מחזור חודשי, שינויים הורמונאליים, הריונות, לידות, כאבי ווסת, שינויי גיל המעבר ועוד. אנו זקוקות לתרגול יוגה שונה הנותן מענה לחוויות היחודיות הללו ולשינויים שחווה גופה של כל אישה. women

 

בתרגול יוגה נשית מושם דגש על חיזוק שרירי רצפת האגן, הנעה של האגן, שיפור זרימת הדם אל אברי הרבייה, שחרור מפרקי הירכיים והגב התחתון, חיזוק הגב הבטן והרגליים, נשימה עמוקה והרפיה.

תרגול זה עשוי להקל על תסמינים שונים המופיעים אצל נשים רבות כמו: כאבי גב ואגן, דליפות שתן, תכיפות במתן שתן, צניחת איברים, תסמונת קדם ווסתית, אי סדירות בווסת, בעיות פריון, הפלות חוזרות, תופעות גיל המעבר ועוד.

היוגה הנשית מעניקה לנו הנשים כלים מעשיים לשפר את איכות חיינו ובריאותינו, לחזק את גופינו ולהתמודד עם שינויים גופניים ורגשיים.  תרגול זה מומלץ לכל אישה בכל שלב בחיים, גם לנשים בהריון, אחרי לידה, נשים עם בעיות פוריות ונשים בגיל המעבר. 

את השעורים מעבירה <דנה דברת לביא>, מורה בכירה המכשירה במכון וינגייט מורות להוראת יוגה לנשים,  נשים בהריון ונשים לאחר לידה.

 

>> הירשמי עכשיו לשבוע התנסות בעלות שיעור בודד

תרגול המותאם לגוף האישה. השיטה מאפשרת לנשים ליצור שינוי אמיתי נשי דרך מודעות לגוף והקשבה למסרים העולים ממנו.

 

תנוחות היוגה, תנועה, נשימה נכונה והרפייה הם כלים מעשיים להתמודד עם השינויים של הגוף במהלך ההיריון ולהכינו לקראת הלידה

יוגה אמהות, עם תינוקות

להתפנק עם תינוקך לאחר הלידה, להתפתח יחד ולחלוק חוויות עם אמהות נוספות.

סדנת הכנה ללידה

מפגש חד-פעמי אינטנסיבי הנותן כלים מעשיים ללידה משותפת וקלהמפגש לזוגות בהריון - סדנת הכנה ללידה

מגוון מאמרים בנושא יוגה נשית ויוגה לנשים 

יוגה לגיל המעבר

יוגה עדינה המותאמת למתחילות, מגבלות רפואיות, גיל המעבר, גיל הזהב ובכלל