יוגה לנשים בהריון ויוגה לאחר הלידה

שיעורי היוגה הינם חיוניים לשלב ההכנה ללידה, הלידה ולאחריה.תנוחות היוגה, תנועה, נשימה נכונה והרפייה הם כלים מעשיים בעזרתם נתמודד עם השינויים הגופניים במהלך ההיריון. 

 

 בנוסף תרגילי היוגה מכינים את הגוף לקראת הלידה, מחזקים ומגמישים את השלד, השרירים והמפרקים.

תמונה, אם הגוף שלך יודע לברוא חיים, היי בטוחה שגם יידע להביא אותם לעולם

שעורי היוגה הינם חיוניים לשלב ההריון והלידה. השעורים יהוו מסגרת תומכת ומכינה לקראת הלידה. תנוחות היוגה, תנועה, נשימה נכונה והרפייה הם כלים מעשיים בעזרתם נתמודד עם השינויים הגופניים במהלך ההיריון ונכין את הגוף לקראת הלידה. 

בשיעורים נלמד תנוחות ותרגילים שונים המקלים על כאבי גב תחתון ועל מתיחות באזורים שונים בגוף. תנוחות היוגה מעודדות זרימת דם טובה, מונעות היווצרות דליות ברגליים ומגמישות את ריצפת האגן. 

תרגילים כמו נשימה נכונה, תנועות אגן, שימוש בקול וצליל, הרפיה ודמיון מודרך, עזרו לך להתמודד פיזית ונפשית עם הכאבים במהלך ההריון, הצירים, והלידה - בדרך לחווית לידה טבעית, רכה ומאושרת. את השעורים מרכזת דנה לביא, מנהלת תחום יוגה וסדנאות "במרכז".

 

מפגש הכנה ללידה באמצעות יוגה - נשים בהריון ובני זוגם מוזמנים לתרגול משותף כהכנה ללידה. בואו ללמוד יחדיו כיצד בן הזוג יוכל להשתלב באופן פעיל בהקלה על כאבי הצירים ובמהלך הלידה. בערב נתרגל תנועה, עיסויים, קול ונשימה. מועד חדש אחת לחודשיים . תאריך חדש בהרשמה טלפונית או בדוא"ל

 

מה להביא לשיעור יוגה ראשון? וגם ו שאלון לנשים בהריון (מומלץ למלא לפני תחילת תרגול)
 
 
 

תמונה,  יוגה לנשים בהריון ויוגה לאחר הלידה

>>לקריאה נוספת מאמר: יוגה בהריון - אחרי לידה

לוח שיעורים

 

>> הירשמי לשבוע התנסות במחיר שיעור אחד